czwartek, 26 czerwca 2014

Bohaterowie

BOHATEROWIE BĘDĄ DODAWANI WRAZ Z KOLEJNYMI ROZDZIAŁAMI ;)



Leilla Miller (20 l.)
' Zapijanie bólu nie sprawi,że zniknie. '



Liam Payne (21.l)
' Kocham Cie, ale jeśli wybierzesz jego uszanuję to. '



Niall Horan (21 l.)
' Ona ma racje. To twoja wina. Ta cała sytuacja to twoja wina ' 




Harry Styles (20 l.)
' Nikt mnie nie uszczęśliwia tak jak Ty. '


Zayn Malik (21. l.)
' Jeśli to jest prawdą to będę ją chronić. '


 Eleanor Calder (22 l .)
' Boje się kolejnego rozczarowania. ' 



Monica Calder (23 l.)
' On jest mój i zawsze będzie. '



Stacy Morgan (20. l )
' To uczucie pomiędzy nami musi zniknąć. '



Louis Tomlinson (22 l.) [*]
' Mam tylko jedną prośbę - Bądź szczęśliwa. '



Kate Calder (22 l.)
' Nie możesz powiedzieć jej prawdy. To ją zabije. '



Ashton Irwin (20 l.)
' Tak może i jestem psychiczny. '



Luke Hemmings (19 l.)
' Nigdy nie chciałem zabijać. '





Will Keyl (23 l.)
'Nie wierze,że dałaś sie tak łatwo złapać.'



Matt Keyl ( 22 l)
'Nigdy nie przestałem Cie kochać'



Calum Hood (22 l.)
'Po prostu ją zabij. Nad czym tu sie rozczulać'



Michael Clifford (21 l.)
'Dlaczego Bóg podarował mi coś zwane mózgiem, a Was pominął?'




Simon Packet (19 l.)

'Dobrze wiesz, że to głupi pomysł.'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz